Amb la tecnologia de Blogger.

OCIC Gironès


Què és l'OCIC Gironès?

És un servei gratuït a disposició de totes les persones de la comarca, que facilita informació sobre els vostres drets i deures com a persones consumidores i usuàries. El servei es presta amb col•laboració de l'Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya.


Quins són els objectius de l'OCIC Gironès?

1. Informar, orientar i assessorar sobre qualsevol tema relacionat amb el consum.
2. Resoldre conflictes que sorgeixin en matèria de consum tant pels consumidors com pels comerciants mitjançant procediments gratuïts i eficaços: mediació i arbitratge.
3. Supervisar i millorar el funcionament del mercat, vetllant per la seguretat dels productes i pel bon funcionament de les relacions entre els consumidors de la comarca i els agents econòmics que venen productes i presten serveis en la nostra demarcació.
4. Educar per al consum a les escoles i fomentar el consum responsable.
5. Formar als adults en temes de consum: xerrades, col•loquis, edició i distribució d’opuscles informatius.
6. Col•laborar amb els establiments comercials i de serveis: informació dels seus drets i de les seves obligacions en matèria de consum.


Tens una queixa, reclamació o vols fer una denúncia?

Consulta aquí les diferències entre queixa, reclamació i denúncia.







Com puc queixar-me, reclamar o denunciar?

Via on-line: clica aquest enllaç i segueix les instruccions.
Correu electrònic: omple aquest formulari i envia'l a oficinadeconsum@girones.cat
Presencialment: Imprimeix aquest formulari i porta'l a les oficines de l'OCIC Gironès.


Descarrega’t els documents









© 2012-2014 Consell Comarcal del Gironès. Tots els drets reservats | Avís legal
C/ Riera de Mus,1A·17003 Girona·Tel 972 213 262