Select Page

Sol·licituds d’Ajut de menjador 2020/2021 

Sol·licitud d’Ajut de menjador, per al curs 2020/2021

Per a realitzar la sol·licitud d’Ajut de menjador, per al curs 2020/2021, heu de clicar al següent enllaç

Sol·licitud d’Ajut de menjador

Termini de presentació del 2 al 16 de juny de 2020

Bases i annexos:

Gratuïtats i Ajuts Màxims de Menjador, curs 2020-2021

Gratuïtats
Destinat a aquell alumnat escolaritzat en centres públics d’ensenyament obligatori que ha de desplaçar-se fora del seu municipi de residència per inexistència d’oferta del nivell educatiu corresponent (regulat pel Decret 160/1996 de 14 de maig).

Ajuts Màxims
Destinat a aquell alumnat obligat a desplaçar-se fora del seu municipi de residència per inexistència d’oferta pública del nivell educatiu corresponent i estigui cursant l’ensenyament obligatori en un centre privat concertat, prèviament determinat pel Departament d’Ensenyament.

Accés a Sol·licitud on-line

Termini d’inscripció: del 25 al 29 de maig (Circular Informativa 20/21)

  • Les RENOVACIONS de sol·licituds de Gratuïtat o Ajut Màxim, per a usuaris ja que ja ho van sol·licitar al curs 2019/2020, rebran un CODI D’USUARI a partir del 25 de maig que podran fer servir per accedir, actualitzar les seves dades i validar la sol·licitud.
  • Una NOVA SOL·LICITUD ha d’omplir el formulari on-line a través de l’opció ALTA NOVA, que no requereix CODI D’USUARI.

Preguntes freqüents

Quina documentació necessito per a omplir el formulari?
Heu de tenir a mà DNI, NIE o passaport de tota la unitat familiar.

En cas de ser renovació d’ajut haureu d’entrar el codi d’usuari rebut per SMS.

 

 

Amb quina opció haig d’accedir al formulari? 

  • En cas de ser renovació d’ajut haureu d’Entrar el codi d’usuari rebut per SMS.
  • En cas de ser una nova sol·licitud haureu de fer ús de l’opció Alta Nova.

 

 

 

 

Què passa si no he rebut el SMS amb el codi d’expedient per a la renovació?

Els SMS s’han enviat al telèfon mòbil que van indicar a la sol·licitud d’ajut de menjador del curs 2019/2020. Si comprovats tots els telèfons de la unitat familiar no han rebut el SMS, o van canviar de número de telèfon durant els últims mesos i no ho han notificat al consell comarcal, caldrà demanar el codi d’usuari per correu electrònic a becamenjador@girones.cat indicant totes les dades del sol·licitant i alumnat pel que es demana l’ajut.

 

Puc modificar les dades d’una renovació?

Mentre no hagi finalitzat el tràmit pot modificar les dades existents.
Una vegada entrades o validades les dades del formulari només ha de clicar Acceptar.

Acceptada la sol·licitud apareixerà un missatge per pantalla conforme s’ha tramitat correctament i podrà descarregar un resguard en format PDF. Si ha indicat una adreça de correu electrònic també rebrà còpia del resguard a aquesta adreça.

Si hagués algun error o manqués alguna dada obligatòria, apareixerà un missatge per pantalla indicant quins camps, que estaran emmarcats en vermell, s’han d’omplir o corregir; posteriorment ha de tornar a clicar Acceptar.

Preguntes freqüents

Ús de les targetes moneder de les beques menjador

  • Ja tinc la targeta. L’he d’activar?
    No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada
  • Amb quin saldo ve carregada la targeta?
    Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres.
  • Quin import puc pagar amb la targeta?
    L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.
  • Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?
    Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com> Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments. 
  • Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?
    Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible  que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.
  • El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?
    Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
  • El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
    És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra. 
  • Puc treure els diners del saldo a un caixer?
    No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació. 
  • Fins quan puc utilitzar la targeta?
    Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període. 
  • Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
    No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.

 

  • He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
    No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma. 
  • Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?
    Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE. 
  • M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?Ells són qui més et poden ajudar amb solucionar les incidències. Però si no t’és possible, intentarem buscar una solució. Facilita’ns la següent informació: codi de la targeta, hora de l’operació i poble on s’ha produït la incidència; enviant un correu a info@girones.cat, a l’assumpte fes-hi constar: INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR.

     

 

Atenció telefònica


TELÈFON HORARI ATENCIÓ
972 213 262 De 8:30 h a 14:30 h

Atenció per correu electrònic

 

Poden realitzar les seves consultes al correu electrònic becamenjador@girones.cat indicant totes les dades del sol·licitant i alumnat pel que es demana l’ajut.